Niepubliczne Przedkszkole Krasnale – Kadra

 

Dominika Zamorska

Dominika Zamorska – Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyłam pedagogikę ogólną oraz pedagogikę specjalną (specjalność oligofrenopedagogika i tyflopedagogika). Posiadam kurs animacji czasu wolnego, kurs opiekuna kolonijnego, kurs zaawansowany języka angielskiego, kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sheroborne, Aktywnie biorę udział w różnych szkoleniach i kursach zdobywania nowych i doszkalania już zdobytych umiejętności. Pracę z dziećmi rozpoczełam od praktyk w placówkach oświatowych, po pracę jako niania, do pracy jako pedagog w żłobku. Obecnie pełnię funkcję dyrektora placówki. Dzieci są dla mnie otwartą księgą, niezwykłą, która chłonie wiedzę i umiejętności z taką łatwością, że podczas jej oglądania rozpiera mnie duma. Lubię pracować nie tylko z dziećmi ale także z dorosłymi ludźmi. Krótko mówiąc nuda nie jest dla mnie.


Natalia Wnęk

Natalia Wnęk – W przedszkolu oprócz zajęć programowych prowadzę ćwiczenia ruchowe, zajęcia plastyczne a także matematykę dla smyka. Kompetencje w zakresie dydaktyki przedmiotowej zdobyłam na Uniwersytecie Rzeszowskim na Wydziale Pedagogicznym (edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym). Poprzez dobór odpowiednich metod aktywizujących, technik i środków nauczania, zajęcia są dla dzieci nie tylko ciekawe i wesołe, ale także rozbudzają ich zainteresowanie. Podczas zajęć śpiewamy, tańczymy, wykorzystujemy najnowsze metody, techniki i formy pracy, a wszystko w przyjaznej i miłej atmosferze. Dodatkowo znam j. angielski oraz posiadam kurs animatora czasu wolnego, w przedszkolu prowadzę przyjęcia urodzinowe. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i radości.


Monika Stanek

Monika Stanek - Ukończyłam Studia Licencjackie Pedagogiczne o specjalności Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Edukacja Przedszkolna, oraz Studia podyplomowe z Oligofrenopedagogiki . Posiadam kurs z oligofrenopedagogiki, kurs podstawy pierwszej pomocy przedmedycznej, kurs animatora czasu wolnego, kurs organizacji przedszkoli oraz kurs dla wychowanków placówek wypoczynku dzieci. Cały czas staram się dokształcać i podnosić swoje kwalifikacje zawodowe, aby moja praca przynosiła wiele korzyści i dobrej zabawy dla dzieci.
W przedszkolu oprócz zajęć programowych prowadzę również zajęcia kreatywności, oraz kulinarne. W pracy najważniejsze jest dla mnie dobro i rozwój dziecka.


Marcin Badura

Marcin Badura – Jestem absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Od 2007 r. nauczyciel języka angielskiego w szkołach oraz, od 2010, również dzieci w wieku przedszkolnym. Wyznaje zasadę, że nauka języka obcego jest najbardziej efektywna, gdy towarzyszy jej dobra zabawa (bez względu na wiek). Pseudonim nadany przez przedszkolaków: „pan angielski” (a nawet, mimo braku takich aspiracji, „pan anielski”). Prywatnie zagorzały sympatyk sportu żużlowego, lubiący historię oraz dobre kino.


foto1

Justyna Szlachta – W chwili obecnej jestem studentką studiów licencjackich na Uniwersytecie Rzeszowskim na Wydziale Pedagogicznym o specjalizacji edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. W trakcie studiów odbywałam wiele praktyk pedagogicznych w przedszkolu publicznym oraz szkole podstawowej. Poza praktykami pracowałam również w żłobku zajmując się najmłodszymi pociechami, wdrażałam u nich chęć rozwijania swoich zainteresowań i uzdolnień. Najważniejszą dla mnie misją jest wspieranie dziecka w jego rozwoju oraz w trudnych sytuacjach. Jestem osobą otwartą która bardzo lubi kontakty z dziećmi i uwielbia świetną zabawę.


Agnieszka Kucharzyk – od 7 lat pracuję w MZS w Strzyżowie jako nauczyciel, terapeuta pedagogiczny i logopeda. W przedszkolu prowadzę zajęcia logopedyczne, obejmujące ćwiczenia oddechowe, słuchowe, fonacyjne, logorytmiczne, usprawniające narządy artykulacyjne i wzbogacające słownik dzieci. W swojej pracy szczególną uwagę przykładam do indywidualnego dopasowania metod pracy do danego dziecka. Zależy mi na tym, aby zajęcia logopedyczne były atrakcyjne dla dziecka, aby dzięki temu czuło się zachęcane do podejmowania wysiłku, jaki jest niezbędny dla uzyskania efektów. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję.


Ania

Anna Sanceka – Zubek – Jestem absolwentką studiów magisterskich o specjalności pedagogika opiekuńczo-wychowawcza na Uniwersytecie Rzeszowskim. Dodatkowo posiadam licencjat z pracy socjalnej (specjalność praca socjalna z rodziną). Aktualnie podnoszę swoje kwalifikacje na studiach podyplomowych na kierunku zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Posiadam również certyfikat z sensoplastyki.
Praca z dziećmi daje mi ogromną radość, a gdy widzę uśmiech i szczęście na ich buźkach, jest to dla mnie największa satysfakcja i nagroda, która motywuje do dalszego działania. Uważam, iż pierwsze lata życia dziecka są kluczowe dla jego rozwoju, dlatego ważne jest, aby stymulować i towarzyszyć maluszkom w zdobywaniu umiejętności i zdolności. Nie należy ograniczać dziecka w poznawaniu otaczającego świata. To pozwoli mu zdobywać własne doświadczenia i uczyć samodzielności.


ewela_1280x960Ewelina Czarnik – Jestem absolwentką Pedagogiki na Uniwersytecie Rzeszowskim o specjalności Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Aktualnie kończę studia podyplomowe o kierunku Edukacja Przedszkolna a także od października rozpoczynam studia magisterskie na Uniwersytecie Rzeszowskim o specjalności Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Od kiedy pamiętam, zawsze chciałam pracować z dziećmi. Jako uczennica szkoły średniej byłam wolontariuszką w Domu Dziecka w Krośnie, później przez kilka lat pracowałam jako niania godząc prace, z praktykami, które odbywały się w szkoła podstawowych a także w gimnazjach. Uważam, że każde dziecko jest wyjątkowe, dlatego do każdego z nich podchodzę indywidualnie.
Priorytetem dla mnie jest wszechstronne poznanie dziecka, zaspokojenie jego potrzeb oraz stworzenie warunków zapewniających mu poczucie bezpieczeństwa oraz zaufania.
Rozłąka z rodzicem dla dziecka bywa bardzo trudna, dlatego każdego dnia staram się, aby atmosfera w naszej grupie była przyjemna, radosna oraz pełna ciepła i szacunku. Zależy mi na tym, aby „nasze” maluchy chętnie przychodziły do przedszkola oraz wracały z niego z uśmiechem na twarzy.